Over Vendigi
Wat een moderne koper nodig heeft: een moderne verkoper.
Wat een moderne koper nodig heeft: een moderne verkoper.
Moderne verkopers bouwen iedere dag aan hun merk om vertrouwen en geloofwaardigheid onder hun beslissers te genereren.
Normaal gesproken was marketing gefocust op het genereren van leads (MQL & SQL). Maar salesprofessionals hebben zelf gerichte content nodig voor de ‘kopersreis’ van hun ideale doelgroep en zo vertrouwen op te bouwen. De moderne koper voert zijn research volledig anders uit dan vroeger. En dit is waar je het onderscheid kunt maken.
Inmiddels is er veel aanbod van zogenaamde social selling, of LinkedIn-trainingen van een dag. 80% van de deelnemers kan de opgedane kennis de dag erna echter niet concreet toepassen. Logisch, zeggen wij, want om deze transformatie goed in te zetten is trainen niet genoeg. Er is een stevig fundament voor nodig.
We zijn van mening dat het aanbod van oplossingen waar successen uit voortkomen naar een hoger niveau getild moet worden in Nederland. Alleen trainen is niet genoeg. Je zult je proces moeten aanpassen. Marketing en sales zullen samen moeten werken om resultaten te behalen. De mindset en skill-set zal getraind moeten worden om weer in contact te komen met de moderne koper.
We helpen salesprofessionals van B2B-organisaties met het implementeren van een aanpak om meer salesconversaties te hebben met gekwalificeerde potentiële kopers.
Immers: meer en betere conversaties leiden tot een beter gevulde pipeline. En met de juiste technologie kun je hogere winkansen creëren.
77% van de beslissers vertrouwt geen salespersonen als ze geen insights of kennis delen
62% van de beslissers checkt het LinkedIn-profiel van hun contactpersoon en zoek naar kennis en informatie
78% van de social sellers creëert sneller leads & vertrouwen bij prospects dan hun concurrenten die niet over social selling skills beschikken
Waarom is het volgen van de stappen succesvol?
Marketing Investering worden steeds hoger omdat de koper steeds meer hun koopproces uitvoert.