Over Vendigi

Wat een moderne koper nodig heeft: een moderne verkoper.

Wij geloven in de digitale sales revolutie

De nieuwe manier van benadering voor sales heet al een tijdje social selling. Het opbouwen van relaties voor salesprofessionals is dan ook dé manier om in contact te staan en komen met de doelgroep.

Moderne verkopers bouwen iedere dag aan hun merk om vertrouwen en geloofwaardigheid onder hun beslissers te genereren.

Normaal gesproken was marketing gefocust op het genereren van leads (MQL & SQL). Maar salesprofessionals hebben zelf gerichte content nodig voor de ‘kopersreis’ van hun ideale doelgroep en zo vertrouwen op te bouwen. De moderne koper voert zijn research volledig anders uit dan vroeger. En dit is waar je het onderscheid kunt maken.

Inmiddels is er veel aanbod van zogenaamde social selling, of LinkedIn-trainingen van een dag. 80% van de deelnemers kan de opgedane kennis de dag erna echter niet concreet toepassen. Logisch, zeggen wij, want om deze transformatie goed in te zetten is trainen niet genoeg. Er is een stevig fundament voor nodig.

We zijn van mening dat het aanbod van oplossingen waar successen uit voortkomen naar een hoger niveau getild moet worden in Nederland. Alleen trainen is niet genoeg. Je zult je proces moeten aanpassen. Marketing en sales zullen samen moeten werken om resultaten te behalen. De mindset en skill-set zal getraind moeten worden om weer in contact te komen met de moderne koper.

We helpen salesprofessionals van B2B-organisaties met het implementeren van een aanpak om meer salesconversaties te hebben met gekwalificeerde potentiële kopers.
Immers: meer en betere conversaties leiden tot een beter gevulde pipeline. En met de juiste technologie kun je hogere winkansen creëren.

Facts digitale transformatie

Insights

77% van de beslissers vertrouwt geen salespersonen als ze geen insights of kennis delen

LinkedIn

62% van de beslissers checkt het LinkedIn-profiel van hun contactpersoon en zoek  naar kennis en informatie

Social selling

78% van de social sellers creëert sneller leads & vertrouwen bij prospects dan hun concurrenten die niet over social selling skills beschikken

Gezamelijk met onze partners investeren wij in de Nederlandse digitale sales transformatie

Hoe doen we dat?

Waarom is het volgen van de stappen succesvol?

Digitale Sales Leadgeneratie

Buyer Journey & Content Strategie

Training & Coaching

Hoe klanten ons ervaren

Marketing Investering worden steeds hoger omdat de koper steeds meer hun koopproces uitvoert.

Ook samenwerken?

Ik kom nu in contact met mijn doelgroep op een laagdrempelige manier. Dit leidde in 2 weken tijd tot zeer interessante afspraken waar omzet.

Sander ReijnPPT Academy

Dankzij Vendigi had mijn post op LinkedIn voor het eerst meer dan 42.000 views, 200 likes en 135 comments.

Harry JonkerUC Group

Al snel genereerde ik op een laagdrempelige manier kwalitatieve afspraken met de doelgroep. De methode werkt!

Bernard ZuidemailionX

We hebben tijdens het traject met Vendigi nieuwe vaardigheden geleerd die leidde tot kwalitatieve prospects. We bouwen laagdrempelig duurzame relaties op.

Roald SchaartGGN

Mijn post zorgde door Vendigi al snel voor meer dan 10.000 views. Social Selling is echt de manier om snel hoogwaardige leads te genereren.

Ersin SönmezRenault

Lees meer over digitale sales transformatie

Sales
juni 16, 2020

ICT organisaties: Als je deze online strategie niet inzet, verlies je contact met je toekomstige klanten

Massimo Gagliotti - Vendigi BV Helpt B2B salesteams hun salespipeline te vergroten. Kopers anno 2020 verwachten een andere benadering. Is jouw salesteam ge-connect met de doelgroep via LinkedIn en zijn…

Wil je meer weten?